
Miksi pk-yritysten kannattaa tähdätä tunnistettavan brändin rakentamiseen?
Viisi mielestämme tärkeintä syytä:

Millainen rooli oheistuotteilla on vahvan brändin rakentamisessa?
Oheistuotteilla on merkittävä rooli brändäämisessä ja vahvan brändin rakentamisessa. Mielestämme keskeisimmät näkökulmat oheistuotteiden rooliin ovat…

Ilmiömäisen brändin rakentaminen – miksi kaikki yritykset eivät onnistu ja mistä aloittaa?
Monet yritykset haaveilevat ilmiömäisestä, tunnistettavasta, kaupallisesta ja pitkäikäisestä brändistä. Miksi kuitenkin vain harva onnistuu siinä ja mitkä asiat ovat ilmiömäisen brändin rakentamisen keskiössä?

Markkinoi trendikkäällä trucker lippiksellä
Tiesitkö, että Trucker lippikset yleistyivät 60-luvun lopulla - 70-luvun alussa Amerikassa?
Mikä teki näistä lippiksistä niin suosittuja ja mikä tekee näistä loistavia tuotteita yrityksille markkinointiin?

Mikä on suurten ja menestyneiden brändien, kuten Coca Cola salaisuus?
Suurten ja menestyneiden brändien, kuten Coca-Colan, salaisuus piilee niiden kyvyssä rakentaa tunnistettava, aikaa kestävä ja tunteisiin vetoava brändi-identiteetti. Tässä muutamia keskeisiä tekijöitä, joista pienemmätkin yritykset voivat ottaa megabrändeiltä mallia: